آخرین اخبار
کد مطلب: 125182
رييس دانشگاه آزاد لردگان بيان داشت؛
با همکاري مالکين زمين هاي منتهي به دانشگاه آزاد لردگان مشکل تردد دانشجويان حل مي شود
تاریخ انتشار : 1396/05/29 13:12:26
نمایش : 1439
امام جمعه لردگان به نقش خيرين در توسعه و اعتلاي دانشگاه ها تاکيد کرد و گفت: خيرين مي توانند با دانشگاه ساختن زمينه را براي خدمت به کشور آماده کنند و جوانان را با فرهنگ خيري و کمک به مردم آشنا نمايند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛بهرام جليل، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان، ضمن تقدير و تشکر از نماينده محترم مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي و سرپرست فرمانداري لردگان بابت پيگيري جهت رفع مشکلات دانشگاه آزاد و رفع مشکل دسترسي به دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان در همه حال رسالت دانشگاهي خود را حفظ کرده است و سعي بر اين بوده که اين دانشگاه تنها محل تحصيل نباشد بلکه دانشجويان با مسائل روز دنيا آشنا شوند.
وي افزود: مسئله دسترسي به دانشگاه آزاد موضوع بسيار مهمي است که بايد به سرعت حل شود و به همين دليل امروز مالکين زمين هاي منتهي به دانشگاه آزاد در اين جلسه حضور دارند تا با همکاري و همفکري، اين مسئله برطرف گردد و دانشجويان جهت تردد دچار مشکل نشوند.
حجت الاسلام و المسلمين حسن انصاري امام جمعه لردگان نيزگفت: وجود دانشگاه در هر مکاني باعث پيشرفت علمي و فرهنگي در شهرستان مي شود و ما بايد تمام سعي خود را جهت استفاده هر چه بيشتر از وجود دانشگاه در شهرستان داشته باشيم.
وي گفت: جهت توسعه دانشگاه در شهرستان به حمايت تمامي مسئولين و مردم نياز است و لازم است که در اين زمينه همه با هم همکاري داشته باشند .
انصاري در ادامه به نقش خيرين در توسعه و اعتلاي دانشگاه ها تاکيد کرد و گفت: خيرين مي توانند با دانشگاه ساختن زمينه را براي خدمت به کشور آماده کنند و جوانان را با فرهنگ خيري و کمک به مردم آشنا نمايند.
در ادامه عزيز خالدي حراست فرمانداري لردگان گفت: دانشگاه تنها محل تحصيل نيست بلکه دانشجويان در دانشگاه ها مي توانند با تمامي مسايل موجود در دنيا آشنا شوند و خود را براي ورود به جامعه آماده نمايند.
وي گفت: کمک به ساخت و توسعه دانشگاه آزاد هميشه دغدغه مسئولين بوده و هست و حل جاده دسترسي به دانشگاه آزاد مسئله اي نيست که بتواند خللي در روند توسعه دانشگاه ايجاد نمايد و بايد به زودي برطرف گردد که دانشگاه آزاد بتواند روند کار خود را به درستي انجام دهد.
در پايان جلسه مالکين زمين هاي اطراف دانشگاه آزد جهت برطرف شدن مشکل دسترسي به دانشگاه آزاد زميني در اختيار دانشگاه آزاد واحد لردگان قرار دادند.
 
انتهاي پيام/630ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس